Н
імецька
с
томатологія

Ми здивуємо вас якістю i сервісом.

Відкрийте світ бездоганної посмішки. У цьому розділі ви дізнаєтесь про різноманіття шляхів до здорових та красивих зубів.

Професійна гігієна

Їжа, кава, чай та шкідливі звички залишають на зубах наліт, який навіть при правильному щоденному чищенні зубів не завжди вдається прибрати.

Білосніжна посмішка - це візитна картка успішної людини. Зубний наліт є джерелом інфекцій не тільки для порожнини рота, але і для всього організму. Саме тому профілактичний огляд і чистка зубів важливі як для дорослих, так і для дітей. Відкрийте секрети догляду за зубами, зняття нальоту та каменю, щоб зберегти чистоту і красу вашої посмішки. Довірте догляд нашим професіоналам.

Художня реставрація

Методом художньої реставрації зуба досягається анатомічно правильне відновлення зуба зі збереженням усіх естетичних і функціональних властивостей.

Художня реставрація, також відома як "естетична" або "косметична", забезпечує анатомічно правильне відновлення зуба зі збереженням його естетичних і функціональних властивостей. Цей метод є швидшим і економічно вигіднішим у порівнянні з протезуванням. Консультація з фахівцем допоможе визначити найкращий варіант для вашої індивідуальної ситуації.

Відбілювання зубів

Професійне відбілювання зубів полягає в низці заходів та передбачає розробку індивідуального курсу відбілювання стоматологом.

Відбілювання зубів - швидкий спосіб повернути білизну вашим зубам. З білосніжною посмішкою ми виглядаємо молодшими, а це додає впевненості і підвищує бажання посміхатись на 99%. Фарбуючі речовини у харчових продуктах, стан здоров'я та погані звички можуть з часом змінювати колір зубів. Професійне відбілювання зубів забезпечує швидкі й ефективні результати, проводиться під контролем лікаря і є безпечним.

Лікування каналів зубів

Лікування каналів зуба (ендодонтичне лікування) може зупинити розвиток інфекцій та викликаних ними захворювань кісткової тканини, а також запобігти втраті зуба.

Зубний біль, який часто викликаний станом нерва зуба, може з'являтися через запущений карієс, бактерії або травму. Неякісне лікування може призвести до втрати зуба. У наших клініках ми використовуємо передові технології та гарантуємо безпечне та комфортне лікування. Якщо у вас є сумніви щодо стану зуба, рекомендуємо пройти огляд для вчасного вирішення проблеми.

Лікування пародонту

Пародонтит — запальне захворювання тканин пародонту, що характеризується прогресуючим руйнуванням нормальної структури альвеолярного відростка щелепи.

Здорова і красива посмішка залежить від стану ясен і зубів. Запалення ясен, відоме як пародонтит, може поширитися на тканини зуба і кістку, спричиняючи серйозні проблеми. Зубний наліт є головною причиною захворювань пародонту, отже лікування вимагає спільних зусиль стоматолога у кабінеті і пацієнта вдома, а раннє виявлення допомагає досягти кращих результатів.

Дитяча стоматологія

Перший візит до стоматолога формує подальше ставлення дитини до лікування зубів і правильної гігієни порожнини рота.

Сучасна дитяча стоматологія враховує особливості дитячого організму та психологію. Наші дитячі стоматологи перетворюють лікування в захоплюючу гру, формуючи позитивне ставлення дітей до стоматолога. Не забувайте, що здоров'я молочних зубів визначає здоров'я постійних. Ми забезпечуємо комплексний підхід та навчаємо правильній гігієні, запобігаючи проблемам з зубами. Довірте нам здоров'я своєї дитини!

Хірургічна стоматологія

Ми завжди намагаємося зробити все, щоб насамперед зберегти зуби і тільки в крайніх або екстрених випадках видаляти їх.

Це поняття охоплює спеціалізацію проведення оперативних втручань у порожнині рота на м’яких і твердих тканинах. Рішення про видалення або збереження зуба потрібно приймати спільно з лікарем після детальної діагностики. При видаленні зуба ми гарантуємо, що у всіх випадках процедура буде проходити безболісно і з використанням найсучасніших хірургічних методик.

Імплантація зубів

Найнадійніший та естетичний методом відновлення втрачених зубів. Імпланти абсолютно біосумісні і виконують функцію зубного кореня.

Відновлення зубного ряду після втрати зуба дуже важливо як з естетичного, так і з фізіологічного боку.
Успішність відновлення зубного ряду імплантатами становить 96-99%, проте ключовими факторами є:
- якість біосумісного матеріалу;
- технологія обробки поверхні імплантату;
- унікальність форми і покриття імплантату;
- професіоналізм і сучасні знання лікаря-імплантолога.

Вініри

Під час розробки дизайну вінірів ми враховуємо десятки різних параметрів і індивідуальних особливостей будови обличчя кожної людини.

Це ультратонкі порцелянові або композитні пластинки, які виготовляються в зуботехнічній лабораторії і слугують заміщенням шару емалі зуба. На відміну від коронок, вініри покривають не весь зуб, а тільки його фронтальну частину. Вініри підходять для вирівнювання поверхні зуба або його кольору, коли інші способи, наприклад, відбілювання неприпустимі. Вініри фіксуються на передню поверхню зубів, які знаходяться в «зоні посмішки» або, як ще кажуть, в «лінії посмішки».

Протезування зубів

Коронки встановлюють у ситуаціях, коли зруйнована велика частина зуба, а корінь знаходиться в хорошому стані.

Красива посмішка дає можливість кардинально змінити зовнішність, настрій і ставлення до життя. Встановлення коронки на зуб дозволяє вирішити одразу два завдання: естетика зуба і відновлення його функціональних властивостей. Безперечно, до переваг відноситься можливість встановлення коронки на корінь зуба. Це запобігає втручанню в щелепну кістку і скорочує час відновлення зубного ряду.

Вирівнювання зубів

Науково доведено, що навіть незначні аномалії прикусу впливають на функціонування вього організму.

Виправлення зубощелепних аномалій — процес індивідуальний. Найбільш ефективний метод лікар визначає за допомогою спеціальних методів діагностики. Виправлення прикусу - це тривалий процес, але дає прекрасні результати не тільки у підлітковому віці. Навіть після формування постійного прикусу, ефективно виправити дефекти зубного ряду також можливо.

Медикаментозний сон

У сучасному світі дуже багато причин для нервового напруження, і шлях до красивої усмішки точно не повинен бути однією з них.

Якщо ви ще не чули про стоматологічне лікуванні із застосуванням медикаментозного сну, то будете приємно здивовані, адже тепер турбота про здорову посмішку буде асоціюватися виключно з позитивними емоціями. Ми поставили собі ціль усунути неприємний психологічний фактор (хвилювання або страх), яким часто супроводжується шлях до здорової посмішки, і успішно досягаємо її кожен день.

ЛОР

ЛОР-стоматологія - це ефективна взаємодія двох медичних напрямків - отоларингології та стоматології.

Завдяки такому командному підходу, використанню ендоскопічного устаткування, операційних мікроскопів і додаткового обладнання і технологій ми можемо максимально ефективно допомогти нашим пацієнтам у складних медичних випадках, а також провести всі необхідні втручання в один день і швидко відновитись за короткий час.

Наші роботи

Запрошуємо переглянути захоплюючі історії втілення мрій, зміни здоров'я та життя на краще. Чудові перетворення усмішок, які клієнти довірили нашим експертам.

Керамічні вініри

Естетична та функціональна реабілітація 28 зубів керамічними вінірами: лінія посмішки - матеріал Emax, бокові зуби - діоксид цирконію

Керамічні вініри

Естетична та функціональна реабілітація 28 зубів керамічними вінірами (матеріал Emax)