15. Найбільш точне і ефективне лікування з дентальним мікроскопом Optomic OP-Dent

Застосування мікроскопу дозволяє розширити можливості лікування зубів і провести його з гарантованою якістю, не покладаючись на випадковості.

Ми постійно стежимо за технічними новинками стоматологічної галузі та хочемо щоб наші пацієнти проходили лікування тільки з використанням найкращого обладнання.

optomic_op-dent_07

Одним з найважливіших завдань якісної стоматологічної допомоги є усунення усіх можливих ускладнень після стоматологічного втручання. До того ж стоматологічне лікування має бути прогнозованим.

Мікроскоп використовується практично в усіх галузях стоматології.

У терапевтичній стоматології він дозволяє оцінити якість крайового прилягання пломби і полірування реставрації, що є профілактикою розвитку вторинного карієсу і постпломбувальної гіперчутливості.

39253

Препарування каріозної порожнини під мікроскопом дозволяє усунути наявність сполучення між каріозною порожниною і порожниною зуба, що дає шанс залишити зуб живим.

Мікроскоп незамінний і при проведенні ендодонтичного лікування (лікування кореневих каналів зуба). При лікуванні каналів він допомагає легко виявити вхід в кореневі канали, забезпечуючи збереження більшої частини зубних тканин; проконтролювати чистоту обробки каналів і рівномірність накладення шару цементу перед пломбуванням каналу гутаперчею; провести контроль очищення каріозної порожнини зуба для того, щоб забезпечити гарну герметичність завершувальних реставрацій.

Мікроскоп необхідний і в діагностиці. Під мікроскопом лікар чіткіше бачить структуру зуба (може детально розглянути всі ямки і фісури — місця скупчення хвороботворних мікробів і бактерій), пігментацію емалі, що дозволяє виявити карієс на ранніх етапах його розвитку, особливо це стосується дитячої стоматології.

При протезуванні мікроскоп допоможе оцінити крайове прилягання ортопедичних конструкцій. А використання мікроскопа в ендодонтичній хірургії (наприклад, резекції верхівки кореня), хірургічній і консервативній пародонтології забезпечує застосування більш безпечних методів лікування по відношенню до кісткових тканин.