29. Лікування зубів у Харкові

Лікування зубів включає ряд стоматологічних маніпуляцій, спрямованих на збереження функціональних і естетичних властивостей зуба.

Це не тільки пломбування зубів (художня реставрація), які були частково зруйновані через карієс або з інших причин, а й лікування каналів зуба.

Лікування карієсу зубів

Пломбування (художня реставрація) зубів у «Німецькій Стоматології» дозволяє повністю відновити як зовнішній вигляд зуба, точно підібравши навіть відтінок, так і його функціональні можливості.

Відновлені методом художньої реставрації зуби набувають природних форм і кольорів, і нічим не відрізняються від здорових.

Переваги художньої реставрації зубів:

• абсолютно безболісна (пацієнти з підвищеною чутливістю зубів можуть скористатися анестезією);
  • передбачає мінімальну дію на зуби;
  • ідеально відновлює естетику зубів.

Художня реставрація необхідна, коли:

• зуб уражений карієсом;
  • між зубами є проміжки;
  • частина зуба надкололась;
  • на емалі виникли дефекти;
  • зуби мають неправильну форму.

Відновлювальні процедури проводяться у роті пацієнта. Лікар відновлює втрачену частину зуба або заповнює міжзубні проміжки, використовуючи фотополімери (світлозатверджувані композитні матеріали). Залежно від складності робіт, процедура займає до 1 години. За один візит до лікаря можна зробити реставрацію кількох зубів.

Якщо ви хоча б раз відчували зубний біль, то розумієте, чому він вважається одним з найсильніших. Але болить не сам зуб, часто біль спричинений станом нерва зуба. Видалення нерва зуба — найсумніша процедура для стоматолога, оскільки це означає, що врятувати зуб вже не можна. І хоча зуб може залишитися на своєму місці та прослужити ще деякий час, він вже буде вважатися мертвим.

Лікування зубних каналів

Ендодонтичне лікування або лікування каналів зуба — нагальна процедура, яку виконують коли стан зуба не дозволяє застосовувати інші методи збереження зуба і доводиться видаляти нерв. Найчастіше при правильному лікуванні зуб збереже свої функціональні властивості протягом багатьох років.

Усі етапи лікування безболісні, тому що використовується анестезія.

Основні причини захворювання пульпи:

• негативний вплив бактерій, які проникли всередину зуба через каріозну порожнину чи тріщину;
  • захворювання пародонту;
  • травма зуба, що спричинила ушкодження нерва.

Діагностувати запалення пульпи нескладно. Як правило, воно проявляється больовими відчуттями різної інтенсивності, частіше у нічний час. Лікувати та пломбувати кореневі канали потрібно якнайшвидше. Це допоможе уникнути запалення кісткової тканини, що оточує корінь зуба.

Видалення нерва зуба часто дозволяє врятувати зуб, який без правильного лікування довелося б видаляти і замінювати штучним. Зуби, які вилікували за сучасним ендодонтичним протоколом, у більшості випадків не викликають повторних проблем.

Сучасне ендодонтичне обладнання, прогресивні методи лікування та високий професіоналізм спеціалістів «Німецької стоматології» у Харкові, дають можливість рятувати навіть сильно зруйновані зуби. Лікування може зупинити розвиток інфекцій та викликаних ними захворювань кісткової тканини та ясен, а також запобігти втраті зубів.

Лікування та пломбування каналів зуба пройдуть для вас максимально комфортно та абсолютно безпечно для здоров’я.

Лікування зубів під мікроскопом

Застосування мікроскопа дозволяє розширити можливості лікування зубів та провести його з гарантованою якістю, не покладаючись на випадковість. Ми постійно стежимо за технічними новинками стоматологічної галузі та хочемо, щоб наші пацієнти проходили лікування тільки з використанням кращого обладнання. Одним із важливих завдань якісної стоматологічної допомоги є усунення усіх можливих ускладнень після стоматологічного втручання. До того ж, стоматологічне лікування має бути прогнозованим.

Мікроскоп використовується практично у всіх галузях стоматології.

У терапевтичній стоматології він дозволяє оцінити якість крайового прилягання пломби та полірування реставрації, що є профілактикою розвитку вторинного карієсу та постпломбувальної гіперчутливості. Препарування каріозної порожнини під мікроскопом дозволяє усунути наявність сполучення між каріозною порожниною та порожниною зуба, що дає шанс залишити зуб живим.

Мікроскоп незамінний і під час проведення ендодонтичного лікування (лікування кореневих каналів зуба). При лікуванні каналів він допомагає легко виявити вхід у кореневі канали, забезпечуючи збереження більшої частини зубних тканин; проконтролювати чистоту обробки каналів та рівномірність накладання шару цементу перед пломбуванням каналу гутаперчею; провести контроль очищення каріозної порожнини зуба для того, щоб забезпечити хорошу герметичність остаточних реставрацій.

Мікроскоп потрібний і в діагностиці. Під мікроскопом лікар чіткіше бачить структуру зуба (може детально розглянути всі ямки та фісури – місця скупчення хвороботворних мікробів та бактерій), пігментацію емалі, що дозволяє виявити карієс на ранніх етапах його розвитку, особливо це стосується дитячої стоматології. При протезуванні мікроскоп допоможе оцінити крайове прилягання ортопедичних конструкцій. А використання мікроскопа в ендодонтичній хірургії (наприклад, резекції верхівки кореня), хірургічній та консервативній пародонтології забезпечує застосування більш щадних методів відносно лікування кісткових тканин.

На ранніх стадіях більшість ситуацій вирішуються швидко та легко, а отримавши консультацію фахівця ви зможете прийняти правильне рішення. Тому, якщо ви відчуваєте дискомфорт або біль, краще негайно звернутися до стоматолога. Своєчасне виявлення майбутньої проблеми може зберегти зуб та уникнути видалення нерва.